تبلیغات بومی یک سرمایه گذاری ارزشمند برای مشاغل است. 5 دلیل توجه بیشتر کسب و کارها به تبلیغات بومی در سال 2018 را بیاموزید.

 

نگرانی در مورد قوانین حریم خصوصی و افزایش تبلیغات برنامه ای "مبارزه با کیفیت" را ایجاد کرده است که در سال های اخیر دلارهای تبلیغاتی بیشتری را به سمت تبلیغات بومی سوق داده است.

تبلیغات بومی به طور قابل توجهی در حال رشد است و تحقیقات تخمین می زند که درآمد تبلیغات بومی تقریباً به 75 درصد از بازار تبلیغات ایالات متحده تا سال 2021 برسد.

تبلیغات بومی چیست؟

تبلیغات بومی نوعی رسانه پولی است که در آن تجربه تبلیغ از شکل و عملکرد طبیعی تجربه کاربر پیروی می کند. به عبارت دیگر ، تبلیغات بومی مانند محتوای ارگانیک به نظر می رسند ، احساس می شوند و کار می کنند اما در واقع رسانه های پولی هستند.

تبلیغات بومی مانند محتوای ارگانیک به نظر می رسند ، احساس می شوند و کار می کنند اما در واقع رسانه های پولی هستند.

 

تبلیغات بومی منحصر به فرد است زیرا این فرصت را به مصرف کنندگان می دهد تا از محتوای با ارزش بالا لذت ببرند ، در حالی که تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که به احتمال زیاد خریداران خود را هدف قرار دهند و با آنها درگیر شوند.

 

همچنین به طور کلی اعتراض زیادی نسبت به تبلیغات بومی توسط کل مصرف کنندگان وجود دارد. طبق HubSpot ، مدل بازاریابی ورودی وی قصد دارد تلاش های بازاریابی محتوا را از طریق تکنیک های تبلیغات بومی به حداکثر برساند ، 85٪ از کاربران اینترنت می گویند که تجربه مرور آنها با تبلیغات بومی مانع نمی شود.

 

از طرف دیگر ، 85٪ از کاربران اینترنتی مورد بررسی ، آزار دهنده بودن تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تجمع اخبار و برنامه ها را احساس می کنند.

 

تبلیغات بومی با رویکرد غیر مختل کننده خود نتایج بسیار بهتری نسبت به قالب های تبلیغاتی سنتی ارائه می دهد.

 

در اینجا چند روش وجود دارد که تبلیغات بومی می تواند به مشاغل کمک کند:

 

تبلیغات معتبر بیشتری ایجاد کنید

محتوای خلاقانه و تعاملی را برای کاربران تلفن همراه تهیه کنید

فرصت های باز برای تبلیغات واقعیت مجازی (VR)

یک تجربه تبلیغاتی یکپارچه را در رسانه های اجتماعی بگنجانید

برای جلب نظر کاربران ، یک داستان قابل بازسازی طراحی کنید

1. تبلیغات معتبر بیشتری ایجاد کنید

تبلیغات بومی راهی طبیعی تر برای تبلیغ برند ، محصول یا خدمات شما است.

 

در حقیقت ، 70٪ از مصرف کنندگان می گویند ترجیح می دهند محصولات را از طریق محتوا بیاموزند تا تبلیغات سنتی.

 

تقریباً تمام بازاریاب ها (96٪) موافق هستند که تبلیغات باید با زمینه محتوای تحریریه پیرامون مرتبط باشد.

 

قوی ترین زمینه برای تبلیغات بومی همچنان به صورت چاپی و ویدئویی است - به ویژه با فیلم ، یافتن جایگاه خود در تبلیغات تلفن همراه.

 

2. محتوای خلاقانه و تعاملی Craft برای کاربران موبایل

فرصتی برای تبلیغات بومی در دستگاه های تلفن همراه وجود دارد زیرا بیشتر افراد در ایالات متحده وقت خود را با تلفن های هوشمند در اینترنت می گذرانند.

 

در سه سال گذشته ، بیش از نیمی از مردم ایالات متحده (51٪) بیشتر از رایانه های رومیزی (42٪) وقت خود را با استفاده از تلفن های هوشمند در اینترنت گذرانده اند.

 

نمودار تعداد کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان را نشان می دهد

اولویت کاربران تلفن های هوشمند برای تعامل در دستگاه های تلفن همراه یکی از دلایل پتانسیل تبلیغات بومی در دستگاه های تلفن همراه است.

 

تبلیغات بومی از انعطاف پذیری خوبی برای ارائه گزینه های جذاب و تعاملی به کاربران برخوردار است.

 

3. فرصت های باز برای تبلیغات واقعیت مجازی

واقعیت مجازی (VR) با ویژگی های ویدیویی 360 درجه می تواند تبلیغات بومی را افزایش دهد.

 

VR به تبلیغ دهندگان فرصت بی پایان برای قرار دادن تبلیغات تعاملی را می دهد.

 

به عنوان مثال ، استارباکس از VR برای تبلیغات محلی برای یک نوشیدنی رایگان خرید یک از یک بار (BOGO) استفاده کرد.

 

تصویر صفحه از تبلیغات بومی استارباکس که از واقعیت مجازی (VR) استفاده می کند

 

در این تبلیغ کوتاه مشتری استارباکس ، قدم زدن در فروشگاه و استفاده از کوپن BOGO برای تهیه یک نوشیدنی رایگان شبیه سازی شده است.

 

تبلیغات VR به کسب و کار شما اجازه می دهد:

 

کاربران را سرگرم کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع آوری کنید

محصولات جدید را به طور مجازی آزمایش کنید

4- یک تجربه تبلیغات یکپارچه را در رسانه های اجتماعی بگنجانید

کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر از تبلیغات مبتنی بر خوراک استفاده می کنند که مدل تبلیغات بومی را منعکس می کند.

 

به عنوان مثال ، یک افزودنی از کی جواهرات شبیه یک پست معمولی در فیس بوک است.

 

تبلیغات بومی Kay Jewellers در فیس بوک

 

اما در واقع ، پست Kay Jewellers محتوای حمایت شده ای است که محصول خود را تبلیغ می کند: یک مجموعه الماس.

 

فیس بوک و توییتر همزمان با تبلیغات فعالانه در سیستم عامل های خود ، قادر به ارائه تجربه کاربری با کیفیت بالا هستند.

 

تبلیغات بومی Kay Jewellers در فیس بوک کار می کند زیرا بصری است: ضبط صفحه نمایش محصول را نشان می دهد و برای آقایانی که جواهرات را می خرند و همچنین زنانی که آن را دریافت می کنند قابل فروش است.

 

5. برای جلب نظر کاربران ، یک داستان مرتبط با آن طراحی کنید

پیشنهاد محتوایی که واقعاً متناسب با مخاطبان شما باشد ، روش دیگری برای ترکیب تبلیغات بومی است.

 

شرکت هایی مانند شرکت تبلیغاتی بومی Outbrain مبتنی بر عملکرد ، از هدف گذاری رفتاری استفاده می کنند تا مقالات ، نمایش اسلایدها ، پست های وبلاگ ، عکس ها یا فیلم ها را به خواننده توصیه کنند ، نه اینکه به ویجت اصلی "موارد مرتبط" اعتماد کنند.

 

به عنوان مثال ، Airbnb و نیویورک تایمز با همکاری یکدیگر یک تجربه تبلیغات بومی را از طریق محتوای پیشنهادی ارائه دادند.

 

این تبلیغ ، "Airbnb جزیره الیس را به یاد می آورد" ، یک تجربه تعاملی را ارائه داد که در تاریخ سفر و مهمان نوازی و خوانندگان را به گذشته به جزیره الیس نیویورک برگردانده اند.

 

تبلیغات بومی Airbnb در نیویورک تایمز

 

داستان جزئیات مهاجرت به آمریکا را شرح می دهد. این شامل داستان های شخصی ، واقعیت های تاریخی ، عکس ها و اسناد است. تا پایان تجربه تعاملی ، Airbnb فراخوان فروش خود را با عنوان "ماجراجویی بزرگ بعدی خود را رزرو کنید" شامل نمی شود.