آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بر اساس گزارشی، ۷۸ درصد مدیران عامل به بازاریابها اعتماد ندارند، چرا که معتقدند آنها بر درصد سود نسبت به سرمایه گذاری اولیه۱ تمرکز نمیکنند. در واقع یک مدیرعامل انتظار وجود نتایج قابل اندازه گیری، یعنی فروش و درآمد، را از تیم بازاریابی اش دارد. اما بسیاری از مدیران عامل بر این باورند که بازاریابها بیشتر از حد لازم بر نتایج غیر قابل ملموس مانند میزان تحت تأثیر قرار دهی افراد از طریق شبکههای اجتماعی توجه دارند. برخی از کمپانیها به استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اقدام میکنند.