همیار مارکتینگ | آموزش بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

علت ریزش فالوور های اینستاگرام چیست؟ دلایل کم شدن دنبال کنندگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاهی اوقات وقتی که کاربران پیج شما را آنفالو می کنند، به اصطلاح می گویند پیج با ریزش فالوور در اینستاگرام رو به رو شده است. این روزها افزایش فالور همچنان روی بورس است. این کار را می‌توان حتی با خرید فالور هم انجام داد، اما نکته‌ی مهم این است که فالور‌هایی که جمع می‌کنید را نگه دارید! 

ادامه مطلب...
۱۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلیاردر خودساخته

5 دلیل برای سرمایه گذاری در تبلیغات بومی برای تجارت خود در سال 2020

تبلیغات بومی یک سرمایه گذاری ارزشمند برای مشاغل است. 5 دلیل توجه بیشتر کسب و کارها به تبلیغات بومی در سال 2018 را بیاموزید.

 

نگرانی در مورد قوانین حریم خصوصی و افزایش تبلیغات برنامه ای "مبارزه با کیفیت" را ایجاد کرده است که در سال های اخیر دلارهای تبلیغاتی بیشتری را به سمت تبلیغات بومی سوق داده است.

تبلیغات بومی به طور قابل توجهی در حال رشد است و تحقیقات تخمین می زند که درآمد تبلیغات بومی تقریباً به 75 درصد از بازار تبلیغات ایالات متحده تا سال 2021 برسد.

ادامه مطلب...
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلیاردر خودساخته

استوری تبلیغاتی اینستاگرام، راهنمای کامل تبلیغات موثر و پربازده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از امکانات مهمی که برای استفاده از این شبکه اجتماعی در اختیار دارید، تبلیغات در استوری اینستاگرام است. اگر می‌خواهید از مزایای این ویژگی بهره ببرید، راهکارهایی که در ادامه آمده‌اند می‌توانند مفید واقع شوند.

ادامه مطلب...
۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلیاردر خودساخته